Popular Posts

Wednesday 16 March 2011

Merempit di Tow Foo Pond Kundang

Kali ni trip g dekat je dengan kl saje nk test kekili baru made in siam hahahaha...tempat dia tow foo pond catch n releas.....saiz ikan dia smo gadang-gadang.......umpan mudah je pakai roti campur ngan perisa strawbwri omega.guna matakail saiz 1/0 baru sesuai sebab kail kecik kang patah je haaaaaaaaa......apa apa pun layan gambar de..

suasana mentari petang.hehehehe sebab kami masuk in kolam sebelah petang 12 jam rm18.00







ni dah lepas baling umpan ke spot lepak-lepak dulu sambil balas masej kt awek heheheheh.......







dua batang joran menunggu sentapan mangsanya.........nampak tuh straw penanda dah ada goyang tak lama lagi latu umpan power maaaaaaaaaaaaa






shreeetttttttttttttttttttttttttttt mesin katak air dah bunyi oi...uh uh aih tak melawan pun ikan apa daaaaaaaaaa







nah tudia anak patin je patut tak melawan pun hehehehe tkpa janji lesen......io adan aku dah de lesen...............siap la ang belanja aku makan






ceh dalam diam diam dia dah naik rohu takpa tercabar nih sabar2








ingat ang sorg aku pun dapat daaa siap la kau mula menganas.........cium skit muah







haaaaaaa kan dah gitau layan jelaaaaaaaaaa


















hampes ingatkan aku dah menang bleh la merasa orang belanja...........si adan nih shot last2 minit.aku terpaksa mengalah



No comments:

Post a Comment